9 september 2016

NYTT UTSEENDE OCH LITE SOCIALA MEDIER ATT FÖLJA







EN HÄNDELSERIK DAG!


Idag har det släppts produktnyheter som aldrig förr och jag ska givetvis skriva om dem alla här men jag landade i Köpenhamn klockan sju i morse och har sovit/varit groggy i princip hela dagen. Inte mycket till människa med andra ord. Dock har jag ju lyckats följa dagens spännande produktsläpp som sagt. Dels Teadventskalenderns ursnygga kalenderbox (big ha-begär på den!) dels Blossa16 med smak av Kråkbär och dels Saturnus tre nya glöggsmaker där polkagris sticker ut lite extra.


Ibland är det alltså extra härligt att vara julbloggare, det händer så mycket samtidigt att jag inte ens hinner med att skriva inlägg. Nu vill jag inte spotta ut mig tusen inlägg om dagen utan tänker ett ett till två de dagar då det kommer nyheter är lagom men annars blir det nog bara ett per dag ett litet tag till. Herregud, vi är ju bara i början av september, det måste finnas något att skriva om i oktober, november och december då "normala" läsare också lyckas hitta hit. Just nu är vi väl mest en samling tokiga julälskare med en och annan tomte på loftet Haha.


Men ja, många härliga nyheter alltså men det betyder att det blir lite långsammare uppdatering på bloggen men desto snabbare på Instagram och Facebook. Så om ni vill hänga med i svängarna så rekommenderar jag definitivt att följa mig på Instagram, där kommer nyheterna först med Facebook som stark tvåa. Här på bloggen blir det ju såklart mer matnyttig info men det är ju så lätt det där med de snabba medierna. Två minuter och tjoff så har man spridit informationen man vill sprida. Perfekt.


Så gör det, följ mig på Instagram och Facebook så missar ni ingenting. Givetvis uppdaterar jag även där när bloggen är uppdaterad. Bra va?!





FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM 

FÖLJ MIG PÅ FACEBOOK







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!