22 oktober 2013

Årets första julklapp!



ÅRETS FÖRSTA JULKLAPP

Så var julrushen i gång. Årets första julklapp införskaffades under mycket hemlighetsmakeri. Eller, det var ju inte så svårt eftersom mottagaren inte var hemma. Men jag är MYCKET nöjd med julklappen, den kommer bli smashing. Nu ska jag bara fundera ut några till så är vi hemma.

Nästa julklapp kommer nog dröja dock, iaf en månad eller så, egentligen gillar jag inte att skaffa julklappar för tidigt men så sprang jag på denna och jag kunde bara inte motstå.

Ni vet hur det är!

Jag är ju en julklappsjunkie av stora mått men jag har fått lite avsmak på det de senaste åren. Kan vara att jag har haft för många att handla julklapp till och helt plötsligt så var det inte den där glädjen som det var när det bara handlade om några få julkappar. Jag blev liksom mätt.

Men på tal om julklappar så ska jag snart ge er oerhört bar tips på julklappar till mamma, pappa, syster, bror, pojkvän/man, fru/flickvän, kompis son, dotter. Så håll utkik för snart kommer det ovärderliga tips :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!