19 november 2016

ATT VARA EN KALENDERÄLSKARE AV RANG - NU FINNS ÄVEN KAFFEKALENDERN






MITT LIVSELEXIR


Kaffe. Det tog många år innan jag på riktigt började gilla kaffe.men nu klarar jag mig knappt utan. Inte svart, den det funkar inte. Mycket mjölk och inte för varmt. Riktigt barnkaffe. Därför blev jag supewrintresserad när skaparna bakom teadventskalendern skapade en systerkalender för oss kaffegillare. Jag föredrar def kaffe framför te.


& jag har tjuvtittat i kalenderna och den ser riktigt lovande ut.  Mycket trevliga smaker. Det enda jobbiga blir att brygga kaffe för vi har en Nespressomaskinhemma och då använder man ju kapslar, här ska man brygga själv. Får kanske skaffa mig en pressokanna.










Men jag älskar ju allt med de här kalendrarna, de är omsorgsfullt paketerade och formgivna, riktigt genomtänkta och lockar en nästan även om man inte dricker varken kaffe eller te. & det är en vacker gåva att ge bort till en kär vän eller någon man vet älskar kaffe eller te.


Nu verkar de vara slut i lagret hos NABO men kolla in deras lista med återförsäljare så kan ni säkert hitta någon där, sidan med återförsäljare hittar  ni HÄR


Nu ska jag dricka  mitt eget morgonkaffe, det blir en latte från Nespressomaskinen. Mums.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!