6 juni 2016

Jul redan i september?






JULBLOGGSTRÄFF I JÖNKÖPING.


Hej mitt i sommarvärmen. Få tänker på jul och jag ska nog erkänna att just nu ligger julen iaf ett par månader bort. Men en sak är redan inbokad och klar och för alla er andra bloggare som bloggar om jul så tänkte jag tipsa om en bloggträff i Jönköping lördagen den 10:e september i år. Det är Cramer Cramar om julen och Annas fotnoter som dragit ihop en bloggträff där en del kommer vara specifikt vikt åt julbloggare. Perfekt att starta upp julbloggssäsongen med och tid att insupa inspiration och träffa lite kollegor.


All info hittar ni på Bloggjkpg2016.


Vi ses där tycker jag och fram tills dess... ha en alldeles underbar sommar!





1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!